07 augusta 2009

Kľuky

Včera som si konečne z Prahy doniesol nové kľuky. Sú to KCNC XC1 s dvojprevodníkom v dĺžke 175mm. Váha je vcelku slušná a pravdepodobne sa bude ešte dať ďalej znižovať ľahkým tunningom. Samotné kľuky sú vyrobené komplet frézovaním s úžasnými detailami. V podstate už do nich ani nemám kde vŕtať :)
Váhy jednotlivých častí si môžete sami pozrieť na fotkách, ale musím jemne upozorniť na váhu kľúk a stredovej osi. Sú na úrovni Cannondale Si SL, pričom osa je ešte o cca 20g ľahšia. Naspäť na priemernú váhu ich ale ťahá stredové zloženie, kde je dosť ťažká stredová časť- 18,4g a podložky okolo. Samotne ložiská s miskami majú 90,8g, čo je približne na úrovni XTR.Prevodniky su vzhladom na to ze su na 5 ramenny pavuk tiez vcelku lahke. Velky ma 42z a
maly 29z. Ak by som ich vahy chcel opat porovnavat s Si SL, tak velky je v porovnani s 44z kanondejlom o 12,9g lahsi a maly o 4,3g lahsi.Prekvapený som bol ale az ich brutálnou tuhosťou. Na Scotte T.I. som predtým mal Ritchey WCS, ktoré boli oproti týmto vyslovene mäkké. Ešte aj XTR M960, ktoré mám na druhom bajku, sa zdajú byť oproti týmto o čosi mäkkšie.

Žiadne komentáre: