02 marca 2008

Požiar v sklade Tenta

Sice opat mimo bajkovej tematiky ale nedalo mi. Vecer nieco pred desiatou mi napisal Katko nech mrknem z okna jak hori Tento. Hned by bolo jasne ze z okna neuvidim nic, kedze mi vo výhlade bráni pár panelakov, ale aj tak som videl žiaru a hustý stupajuci dym. Sadol som na bajk a isiel von. Hned za panelakmi bola kolona aut a hromada ludi s fotakmi a kamerkami- je to trocha vidiet aj na zaciatku videa.


Vsetci cumeli na obrovske plamene slahajuce zo skladu hajzloveho papiera. Na prvej fotke je pohlad z parkoviska pred Colspediou.




























Snazil som sa dostat aj do arealu cez druhe parkovisko, o ktorom som si myslel ze je nestrazene ale vyhnal ma odtial nejaky somrak s vysackou sbs, takze fotit som tam nestihol a je odtial len kusok videa.
Potom ma napadlo ist to omrknut zo strany od zeleznice, lebo sa mi zdalo ze ohen je v dost velkej dialke a teda bude blizsie k zeleznici. A naozaj tak bolo. Horel sklad, ktory mal rampu priamo na zeleznicnej vlecke. Vnutri aj na rampe boli vidiet ohorene kotuciky hajzlaku, ktore dokonca vybuchovali(fakt neviem preco). Fotky z tohto miesta som spojil do panoramy aby bolo lepsie vidieť rozsah celeho poziaru.

A aby to z fotiek nevyzeralo, že hasiči sa tam len flákali, tak ešte pridám foto týchto borcov.

No a na zaver uz len heslo tohto vecera.

Žiadne komentáre: