09 septembra 2008

Helmetcam

Dávnejšie som sľúbil, že sa ešte vrátim k popisu Samsung kamery, z ktorej sú videa nižšie. Tu teda je aj s krátkym hodnotením.
Samsung VP-X110L:
- 1 GB vnútorná pamäť
- rozlíšenie kamery 720x576
- rozlíšenie prídavnej kamery 704x576
- 10x optický a 100x digitálny zoom
- MPEG4 formát
- 1.2 megapixlové fotografie
- digitálny fotoaparát
- mp3 prehrávač
- diktafón
- externá dátová pamäť
- web kamera
- váha 148,4g s 900mAh batériou

Kamera mi príde ako vcelku odolná, a vďaka bohu so všetkým príslušenstvom celkom ľahká. Ťažký sa mi ale zdal držiak s popruhom na hlavu, ktorý sa navyše zložito pripínal k prilbe. Nahradil som ho teda praktickejším držiakom na svetlo na suchý zips.
Ovládanie je jednoduché. Stačí zapnúť obe kamery, na hlavnej zvoliť vstup signálu z externej kamery a na začatie nahrávania zmačknúť tlačidlo vypínača, ktorý sa dá jednoducho pripnúť na popruhy batohu. Tlačítko navyše pri nahrávaní svieti, čo sa mi ukázalo ako veľmi praktické, keďže zo začiatku som zabúdal nabiť pred jazdou batériu a kamera sa predčasne vypínala.
Výdrž batérie slusna- pri vypnutom podsvieteni displeja cca 25min nahrávania a cca hodina v standby režime pri silnejšej 1800mAh batérii. Gigova pamäť stačí na 25min videa v plnom rozlíšení a dá sa ešte rozšíriť 2GB SD kartou.

Žiadne komentáre: